Jouw pakketje wordt geleverd met PostNL.
Levering
Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben met de levering van uw order, de levertijden en het traceren.
V1. Met welke transporteur wordt het pakketje afgeleverd?
V2. Wat is de levertijd?
Als je voor 22:00 besteld wordt je pakketje vandaag nog verzonden!
V3. Op welke dagen wordt er bezorgd?
PostNL bezorgt onze pakketjes op maandag t/m zaterdag.
V3. Voor welke bezorgopties kan er gekozen worden?
Wij bieden via PostNL vier bezorgopties aan; dag- en tijdvakkeuze, avondbezorging, afhalen op een postkantoorlocatie en extra vroeg afhalen.
V4. Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn € 7,50 per bestelling. Vanaf € 50,- is de verzending gratis.
V4. Wordt er geleverd aan een postbus?
Nee, PostNL levert niet aan een postbus. Indien dit toch wordt ingevuld komt het pakketje retour. Als je het pakketje dan alsnog wilt, dien je een ander afleveradres op te geven en moet je de verzendkosten opnieuw betalen.
V5. Hoe vaak wordt het pakketje aangeboden?
Uw pakketje wordt twee keer aangeboden. Als je niet thuis bent wordt jouw pakketje in de meeste gevallen afgeleverd bij je buren. Als dit niet lukt krijg je een briefje in jouw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’. Het pakketje wordt standaard de volgende dag nogmaals aangeboden. Indien dit niet uitkomt kan je met de 'niet-thuis-code' diezelfde dag tot 22.00 uur een van de volgende opties kiezen:
Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
Maandag t/m vrijdagavond bij jou thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (€ 1,95 extra).
Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. Je haalt jouw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar je het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (€ 1,95 extra).
In het Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.
V6. Moet ik tekenen voor een pakketje?
Nee, je hoeft niet te tekenen voor jouw pakketje.
V7. Kan ik aangeven hoe laat het pakketje moet worden bezorgd?
Ja, je kunt tijdens het bestelproces aangeven in welk tijdvak jouw pakketje bezorgd moet worden.
V8. Kan ik mijn pakketje traceren?
Ja, je krijgt binnen 24 uur een Track & Trace code in je mail. Indien je deze niet heeft gehad kan je deze de code terug vinden in jouw PostNL account.
V9. Mijn pakket is niet geleverd tussen de aangegeven levertijd, wat nu?
Neem z.s.m. telefonisch contact op met de klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is.
V10. Hoelang duurt het onderzoek bij de transporteur?
Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 - 10 werkdagen een reactie van onze transporteur. Indien wij binnen 5 dagen geen reactie hebben gehad van onze transporteur versturen wij het pakketje opnieuw.