• 30 DAGEN BEDENKTIJD
  • EXCLUSIEVE CADEAUS
  • WEKELIJKS NIEUWE GADGETS
  • VOOR 22.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!



Levering bij MegaGadgets

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben met de levering van uw order, de levertijden en het traceren.

V1. Met welke transporteur wordt het pakketje afgeleverd?

Uw pakketje wordt de geleverd met PostNL.

V2. Wat is de levertijd?

De levertijd 1 werkdag als er vóór 22:00 uur besteld & betaald is. Dit geldt alleen voor de betaalmethodes iDeal, Creditcard, Achteraf betalen & PayPal.
Bij bankoverschrijving wordt het pakketje verstuurd nadat het geld op de rekening staat, dit duurt ongeveer 2 á 3 werkdagen.

V3. Op welke dagen wordt er bezorgd?

PostNL bezorgd onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag.

V3. Voor welke bezorgopties kan er gekozen worden?

Wij bieden via PostNL 4 bezorgopties aan; dag- & tijdvakkeuze, avondbezorging, afhalen op een postkantoorlocatie en extra vroeg afhalen.

LET OP: Dit werkt tijdelijk niet. Er wordt standaard de volgende dag afgeleverd.  

V4. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn voor Nederland & België zijn € 4,95 per bestelling. Vanaf €50 is verzending gratis. 

V4. Wordt er geleverd aan een postbus?

Nee, PostNL levert niet aan een postbus. Indien dit toch wordt ingevuld komt het pakketje retour. Als u het pakketje dan alsnog wilt, dient u aan andere afleveradres op te geven en moet u de verzendkosten opnieuw betalen.

V5. Hoe vaak wordt het pakketje aangeboden?

Uw pakketje kan 2x worden bezorgd als u niet thuis bent. Als u niet thuis bent, wordt uw pakketje in de meeste gevallen standaard afgeleverd bij uw directe buren. Als dit ook niet lukt krijgt u een briefje in uw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U kunt kiezen uit de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (€ 1,95 extra).
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (€ 1,95 extra).
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

V6. Moet ik tekenen voor een pakketje?

Nee, u hoeft niet te tekenen voor uw pakketje.

V7. Kan ik aangeven hoe laat het pakketje moet worden bezorgd?

Ja, u kunt het tijdens het bestelproces aangeven of tussen welk tijdvak uw pakketje bezorgd moet worden.

V8. Kan ik mijn pakketje traceren?

Ja, u krijgt binnen 24 uur een Track & Tracé code in uw email. Indien u deze niet heeft gehad kunt u deze de code terug vinden in uw PostNL account.

V9. Mijn pakket is niet geleverd tussen de aangegeven levertijd, wat nu?

Neem z.s.m. telefonisch contact +31 (0)70 34 50 062 op met de klantenservice. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is.

V10. Hoelang duurt het onderzoek bij de transporteur?

Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 - 10 werkdagen een reactie van onze transporteur. Indien wij binnen 5 dagen geen reactie hebben gehad van onze transporteur versturen wij het pakketje opnieuw.

  Bezig met laden...