Voor al je vragen en opmerkingen over jouw order kun je terecht bij onze klantenservice. We zullen proberen je zo goed mogelijk te helpen bij alle problemen en vragen. Heb je een advies of opmerking omtrent de website dan kun je dit uiteraard laten weten.
- Log in in jouw account en stuur een ticket via de Helpdesk in jouw accountgegevens. Je krijgt binnen 1 werkdagen antwoord.
- Heb je geen account? Je kunt je vraag/opmerking mailen naar klantenservice@megagadgets.nl. Je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord.
- Op de pagina retourneren kun je alle informatie vinden over de hoe je een product kan terugsturen.
Voor specifieke vragen over Marketing, Sales of Inkoop kun je terecht bij onze afdelingen. Indien je niet weet wie je nodig heeft, dan kunt u contact opnemen via je account met de Helpdesk.
Voor vragen omtrent marketingactiviteiten kun je terecht bij onze Marketing afdeling. marketing@megagadgets.nl
Voor alle vragen omtrent pers activiteiten kun je een mail sturen naar onze Pers afdeling. Ook voor het aanvragen van hoge resolutie foto's. pers@megagadgets.nl
Voor offertes van promotionele activiteiten en grote orders kun je een mail sturen naar onze Sales afdeling. sales@megagadgets.nl
Verkoop je een ontzettend leuk product die wij in ons assortiment zouden moeten opnemen, dan kun je een mail sturen naar de Inkoop afdeling. purchase@megagadgets.nl
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.